Serwis BiletyBilety.pl wprowadza innowacyjne rozwiązanie dotyczące planowania podróży Biznesowych Twojej firmy. Wieloletnie Doświadczenie naszych konsultantów gwarantuje, że przedstawimy Państwu najdogodniejsze połączenia lotnicze w najniższych cenach, ofertę hotelową dopasowaną do indywidualnych potrzeb, możliwość rezerwacji samochodu.
Nie możemy wydać biletu na lot, który rozpoczyna się wcześniej niż 4 godziny od czasu dokonania rezerwacji. Co więcej, po godzinie 17.00, najwcześniejszej rezerwacji można dokonać na lot odbywający się po godzinie 13.00 następnego dnia. W sobotę, a dokładniej po północy, nie możesz dokonać żadnej rezerwacji za pośrednictwem naszej strony internetowej na lot rozpoczynający się przed godziną 13.00 w poniedziałek. Jednakże, możesz zadzwonić do nas pod numer (4842) 630 85 85 i zarezerwować swój bilet telefonicznie.
Zaraz po zakończeniu procedury rezerwacji na naszej stronie internetowej, na Twoim ekranie zostanie wyświetlona informacja o jej powodzeniu. Ponadto, zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający Twoją rezerwacje wraz ze związanymi z nią wszystkimi informacjami. Dodatkowo, ( ! w przypadku rezerwacji kartą kredytową ! ) zazwyczaj w ciągu 30 minut od dokonania rezerwacji, otrzymasz drugi e-mail zawierający Twój bilet elektroniczny.
Natychmiast po dokonaniu rezerwacji, na podany przez Państwa adres poczty elektronicznej przesyłany jest dokument potwierdzający dokonanie rezerwacji. W dokumencie tym oprócz numeru rezerwacji zawarte są wszystkie dane dotyczące szczegółów wybranego przelotu, ceny całkowitej oraz formy i terminu płatności.
W przypadku, gdy nie otrzymasz żadnego e-maila zwrotnego w ciągu godziny od ukończenia procesu rezerwacji, proszę skontaktuj się z nami pod numerem (4842) 630 85 85 w godzinach pracy 09.00 – 18.00 lub wysłać e-mail na info@BiletyBilety.pl
Jeśli zauważysz jakikolwiek błąd w otrzymanym e-mailu, proszę skontaktuj się z nami telefonicznie tak szybko jak to tylko możliwe. Pamiętaj, że poprawność Twoich osobistych danych jest Twoją odpowiedzialnością i wszelkiego rodzaju zmiany po dokonaniu rezerwacji mogą nie być możliwe.
Nie martw się o to, możemy znaleźć Twoją rezerwację używając Twojego nazwiska, adresu e-mail lub innych danych, które wprowadziłeś do systemu podczas dokonywania rezerwacji.
Jeśli chcesz potwierdzić godzinę odlotu zalecamy Ci skontaktować się z firmą lotniczą lub lotniskiem w celu uzyskania dokładnych informacji. Dołożymy wszelkich możliwych starań, aby poinformować Cię, gdy coś zmieni się w Twoim locie. Niemniej jednak, w przypadku złych warunków pogodowych, strajku personelu lotniska lub linii lotniczych itp., zalecamy skontaktować się bezpośrednio z liniami lotniczymi lub lotniskiem. Możesz również sprawdzić status swojego lotu używając opcji "Zobacz swoją rezerwację online" znajdującej się w mailu potwierdzającym rezerwację.
Może to nastąpić w przypadku, gdy przed zakończeniem procesu rezerwacji inny klient zarezerwował ostatnie dostępne miejsce na dany lot lub w danej klasie lub o określonym koszcie. Istnieją także przypadki, w których łączność z linią lotniczą może zostać przerwana w trakcie procedury rezerwacji w wyniku czego rezerwacja ma status nieukończonej. Ten lot może nadal pojawiać się w wynikach wyszukiwania z powodu braku aktualizacji ze strony linii lotniczych. Takie problemy zdarzają się rzadko, więc zalecamy, aby spróbować dokonać rezerwacji ponownie za pół godziny.
W przypadku, gdy osoba, która podróżuje różni się od posiadacza karty, należy wysłać e-mail na info@BiletyBilety.pl (lub wysłać faks pod numer (42) 663 20 20, jeśli niemożliwe jest skorzystanie z e-maila)ze zdjęciem lub kserokopią karty kredytowej użytej do opłacenia rezerwacji i kserokopię dowodu osobistego (obie strony) lub paszportu posiadacza karty, wraz z jego podpisem i krótkim tekstem autoryzującym obciążenie karty kredytowej za wykup biletu.
Zazwyczaj nie prosimy o więcej informacji niż te, które podałeś nam do momentu płatności. W niektórych przypadkach możemy się z Tobą skontaktować i poprosić o kopię pierwszej strony karty kredytowej oraz kopię paszportu. Takie działanie ma miejsce, gdy pasażer różni się od posiadacza karty kredytowej lub istnieje wysokie ryzyko nadużyć niektórych transakcji. Wszystkie te dane są natychmiast niszczone po zakończeniu Twojej podróży.
Nie jest to możliwe.
Wszystkie linie lotnicze dopuszczają istnienie do trzech błędów literowych w imionach i nazwiskach pasażerów. Dokonanie jakichkolwiek poprawek w bilecie lotniczym (zmiana imienia, nazwiska pasażera lub miejsca wylotu czy przylotu) wiąże się nieodłącznie z rozpoczęciem procedury zwrotu biletu lotniczego (o ile zezwala na to zastosowana w bilecie taryfa). W takim przypadku zostaną Państwo obciążeni wszelkimi kosztami związanymi z anulacją biletu. Zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnianie kwestionariusza osobowego, gdyż niejednokrotnie taryfa zastosowana w bilecie lotniczym uniemożliwia jego zwrot bez zastosowania jakichkolwiek potrąceń czy kar.
System Rezerwacji na BiletyBilety.pl umożliwia wpisanie danych do faktury. Aby otrzymać fakturę, należy w kwestionariuszu osobowym wypełnić pole tekstowe do faktury.
Żądany dokument zostanie przesłany do Państwa wraz zakupionym biletem lotniczym.
Anulacja rezerwacji dokonanej przy użyciu Systemu Rezerwacji na BiletyBilety.pl jest możliwa w przypadku zaznaczenia w polu płatności przelewu. W przypadku rezerwacji na kartę kredytową bilet automatycznie będzie dany do wystawienia (sprzedaży) tym samym nastąpi zakup biletu przez klienta i anulacja będzie możliwa zgodnie z warunkami taryfy biletu, jaki został zakupiony.
Zwrot zakupionego biletu lotniczego jest możliwy tylko wtedy, gdy zezwala na to zastosowana w bilecie taryfa i tylko wtedy, gdy nastąpi przed datą określoną w bilecie, jako data rozpoczęcia podróży. Zwrot biletu lotniczego wiąże się zawsze z potrąceniem polskiej opłaty skarbowej oraz w zależności od zastosowanej taryfy z potrąceniem opłaty karnej (wysokość opłaty określana jest przez linię lotniczą i może wynosić nawet do 100% wartości taryfy).
Szczegółowe omówienie procedury zwrotu biletu lotniczego znajdą Państwo w warunkach korzystania z Systemu Rezerwacji na BiletyBilety.pl lub kontaktując się z naszym serwisem w godzinach 09.00 – 18.00 pod numerem (4842) 630 85 85 lub napisać maila na info@biletybilety.pl
Polecane linki
Spółka IMPULS s.c. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich w ramach Osi priorytetowej II: INNOWACYJNA I KONKURENCYJNA GOSPODARKA Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 (więcej...)